Израелските научници утврдиле дека третманот со омега-3 масните киселини од рибиното масло им помага и на децата кои страдаат од клиничка депресија. Претходно спроведените истражувања во кои учествувале возрасни лица кои страдаат од депресија... |
|
Поголеми се шансите да го доживеете стотиот роденден ако вашата мајка ве родила млада, откриваат Американските научници! Возраста на која мајката раѓа има големо влијание на тоа колку нејзиното дете ќе живее. Шансите да доживеете ока старост над сто години се... |
|
Жените многу полесно го поднесуваат фактот дека не се во врска, покажало најновото истражување на еден интернет портал за барање на партнери. Анкетата спроведена во осум европски земји, покажало дека, жените, крајот на врската го доживуваат како... |
|
Многумина мислат дека следењето на Светското фудбалско првенство, со ладно пиво и многу грицки, е идеален начин за релаксација. Но истражувањето на Британските научници докажа дека не е баш така. Истражувањето, во кое учествувале поголем... |
|
Истражувањето спроведено на 125 илјади луѓе потврди дека кафето може да го ублажи штетното влијание на алкохолот врз јетрата, објави "Гласот на Америка" на својата интернет страница. Утврдено е дека најмалце една шољичка кафе на ден ја смалува опасноста... |
|
За време на топлите летни месеци подобро да ја заштитите својата кожа од штетните сончеви зраци со помош на природни препарати наместо вообичаените кои често содржат штетни состојки, препорачува Германското здружение за заштита на животната средина... |
|
Пушачите кои неможат да се откажат од својот порок, би требало да конзумираат што повеќе витамин Ц. Дневната доза од 1000 милиграми витамин Ц, помага при одржувањето на здравото ниво на витаминот Е во организмот, затоа што овие витамини делуваат... |
|
Австралиските научници утврдиле дека заштитниот ефект на вежбањето во поглед развојот на ракот, се базира на делувањето на протеинот наречен ИГФБП-3. ИГФБП-3 го оневозможува делувањето на друг протеин наречен ИГФ-1 и на тој начин го блокира... |
|
И вистинските мажи плачат, покажа едно Британско истражување од неодамна. Дури 60% од анкетираните признале дека највеќе може да ги расплаче прекин на романтична врска. А на големо изненадување, највеќе плачковци има во северњаците иако имаат репутација на... |
|
Разумно конзумирање на кафе придонесува за спречување на крвожилните болести, т.е Паркинсовата и Алзхеимеровата болест, покажаа најновите истражувања. Податоците се собрани во САД со испитување на 27.000 постари испитаници. Оние кои пиеле... |
|
Зошто не сме верни е прашање кое во книгата "Мит за моногамијата: неверноста кај животните и луѓето" го одговорија брачниот пар - зоологистот David Barash и психијатарката Judit Lipton. Верноста едноставно не е во природата на луѓето... |
|
Љубов на прв поглед не постои, потврдија научниците, иако старите романтичари со ова сигурно нема да се сложат. За да се развие правата љубов, потребно е барем 365 дена т.е една година, тврдат во универзитетот во Англискиот Bath. Возбудливите "пеперутки"... |
|