Со вино до блескава насмевка Печати Е-меил
[11-07-2007 | 23:03 часот]
 Истражувањето на италијанските научници сугерира дека редовното консумирање на мали количества вино позитивно влијае врз здравјето на...

... забите и забните непца.

Исто така, умереното консумирање на вино помага и против воспаление на грлото предизвикано од стрептококи бактерии, тврдат истражувачите.

Позитивниот ефект е забележан независно од тоа дали се консумира бело или црно вино, а научниците тоа го објаснуваат со присутност на големиот број состојки што делуваат антибактериски.

Според нив, антибактериските својства на виното се споменуваат уште во римско време, а сега само се потврдуваат.

Научниците, сепак, напоменуваат дека виното не ја заменува забната паста, туку заедно со редовното одржување и хигиена дополнително го зголемува позитивниот ефект.